Heb je een vraag?

Je kan steeds bij ons terecht voor ondersteuning

Klant in de kijker: Vijverman Motors

 

 

Wie is Vijverman Motors?

Garage Vijverman bestaat al sinds 1978. Opgericht door Norman Vijverman en Annita Dierickx. Nu, Vijverman Motors, onder leiding van Joost Vijverman is het bedrijf gefocust op klantenrelatie en topservice voor alle merken.

 

Hoe lang ben je al klant?

Garage Vijverman werkt al sinds 1997 met HDC, de voorganger van Carfac. In 2011 werd Garage Vijverman omgedoopt tot Vijverman Motors, onder leiding van huidige zaakvoerder Joost Vijverman. Ik denk dat HDC op dat moment ook Carfac werd.

Voorheen hadden we een op maat gebouwd software pakket. Dat werd gemaakt door een programmeur die na zijn uren, steeds nieuwe of gevraagde functionaliteiten bleef toevoegen aan de oplossing. 

De omschakeling van het “oude pakket” naar HDC en daarop naar Carfac ging vlot en efficiënt. We hebben ook nog steeds een login van onze oplossing op HDC, daarin zit nog historische data van Garage Vijverman.

 

Welke modules/koppelingen gebruik je? En waarom?

We hebben het business abonnement van Carfac, dit is inclusief het boekhoudpakket en OnTime. Eerlijk gezegd hebben we Ontime al enkele jaren ter beschikking maar gebruikten we het nog niet efficiënt genoeg. Een tijd geleden kregen we een bijkomende opleiding over Ontime. Nu zijn we helemaal “up to speed”.

Op korte termijn gaan we digitaal een stapje vooruit zetten. Onze klanten kunnen via BookIt een afspraak online inplannen zonder onze interventie. Het maakt ons werk net iets makkelijker en is een grote tijdsbesparing. Om de boekhouding te stroomlijnen gaan we de koppeling met CODABOX activeren. Door deze koppeling worden alle rekeninguitreksels automatisch in ons boekhoudpakket geplaatst en werken we ook daar weer efficiënter.

 

Koppeling CarProf

Als CarProf dealer (Parts Point nu, voorheen Brezan) hebben we een koppeling met Parts Point. Vanuit Carfac kan ik rechtstreeks naar de Parts Point  webshop gaan met herkenning van mijn voertuig. Daarna kan ik met 1 druk op de knop, het winkelmandje importeren in Carfac.

 

Koppeling AA team pechverhelping

Binnenkort ga ik beginnen communiceren met mijn klanten over pechverhelping. Ik kan vanuit Carfac zien welke klanten een abonnement hebben bij AA team pechverhelping. Ik kan zelfs een nieuwe = nieuw abonnement afsluiten voor mijn klanten.

 

Met welke functies mogen we nooit stoppen?

Om onze klanten op de hoogte te houden van de status of afspraak voor hun voertuig, sturen we hen steeds een SMS. Elke klant krijgt van ons een korte SMS als de wagen klaar is om af te halen. Het is een standaard voor ons, anders moeten we elke klant opbellen.

 

Kunt u iemand noemen in ons bedrijf die indruk op u heeft gemaakt?

We hebben onlangs een opleiding gehad over OnTime van Elke en Hillary. Zij kennen het pakket door en door en waren echt een fantastische hulp tijdens en na de opleiding. Het was helder en de communicatie ging heel vlot!

 

 

 

 

Overzicht van de Carfac C modules:

Carfac-C-modules/